תיאור
כוריאוגרפיה לגוף נוכח ואיברים מצולמים
היצירה מורכבת משלושה חלקים- שתי עבודות מיצב ומופע חי.
המיצב הראשון- 24/7 מציג תיעוד של שגרת יומה של שיונוירי, נסיעה באופניים, בישול, קניות, כביסה, ליטוף החתולים, ניקיון ועריכת וידאו. היוצרת עצמה לא מופיעה בוידאו, מוצגות שם רק הידיים שלה (מהמרפק ומטה).
הפעולות מוצגות בלופ, על שבעה מסכי פלזמה (32 אינץ') התלויים על הקיר, מעל דלתות הכניסה לחלל. המסכים מוצבים בצורת שמש, כאשר הידיים המוקרנות על המסכים, המקיפים את גופה של היוצרת היושבת על מדף שתלוי במרכז מהוות "הארכה" של הגוף שלה, בדומה לידיים הרבות של האלה שיווה.
המיצב השני- Coin artist הוא מיצג אודיו-ויזואלי (ASMR) המתעד מישוש של ערימת מטבעות, העבודה מוקרנת על שני מסכי פלזמה (65 אינץ'), התלויים מעל משקופי הדלתות התוחמות את המבואה, קטעי הוידאו מציגים מטבעות של "שקל חדש (ILS)".המטבעות הם אובייקט טעון ומורכב, הם חוליה מקשרת בין העבר להווה של מושג ה"הכסף",
השימוש במטבעות כחומר גלם, מעביר אותן אבסטרקציה המתיקה אותו מהמימד הסמלי אל מימד חומרי, מחזירה אותו להיות אובייקט ממשי ולא רק אובייקט-המיועד-להחלפה.
בין העבודות האלה שיונוירי נוכחת בגופה החי, היא יושבת על מדף המשתלשל מהקיר, פוסעת על המדרגות, מקרקשת בפעמונים, מחלקת את הקהל ואת החלל, נוכחותה של שיונוירי מבטאת את הסתירה המתמדת המתקיימת בין מקור לזיוף, בין נוכחות ממשית של גוף חי לבין הקרנת התיעוד שלו, בין הסמלי לבין הממשי, בין סאונד מוקלט וערוך לבין סאונד המופק מפעולה בחלל.
יצירה, ביצוע, קונספט, עיצוב חלל: קזויו שיונוירי
הפקה בפועל, פתרונות טכניים, דרמטורגיה: דרור ליברמן
פיתוח קונספט וליווי אמנותי: עידית הרמן